آخرین اخبار
کد مطلب: 124671
رضايي در نشست شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي:
انتخابات آينده بايد نقطه آغاز بازگشت به اهداف انقلابي باشد
تاریخ انتشار : 1395/11/28 08:58:51
نمایش : 2890
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:در انتخابات پيش رو بايد دولت انقلابي سرکار بياد و هم يک فرد انقلابي در راس کار قرار گيرد تا بتوانيم به اهداف مد نظر برسيم.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، به نقل از تسنيم«پويا»، محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام امروز در نشست شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي سراسر کشور افزود: در سالهايي که از انقلاب اسلامي مي‌گذرد اين سوال براي همه وجود دارد که چرا مردم ايران با انقلاب خداحافظي نمي‌کنند و علي‌رغم اين همه مشکلات اقتصادي چرا دلبستگي خود را قطع نمي‌کنند.

وي اظهار داشت: ملت ايران يک عظمت و شکوه فراواني در طول تاريخ داشت به طوري که زبان فارسي را از هند تا عراق صحبت مي‌کردند و پول ايراني در تمام کشورها رواج داشت اما از 200 سال پيش تا کنون ايران مثل برف شروع به آب شدن کرد اما از 100 سال پيش اتفاقاتي افتاد که ملت ايران بيدار شد و تا امروز نمي‌خواهد خودش را به خواب بزند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: در 20 سال گذشته فضاي سياسي کشور به دست احزاب بوده است اما مردم متوجه شده‌اند که يکبار ديگر بايد به انقلاب برگردند. برداشت ما اين است که يک بار ديگر بايد به انقلاب برگرديم. در زمان بني صدر اين موضوع مطرح شد که ديگر نيازي به انقلاب نيست اما جنگ باعث شد به انقلاب برگرديم امروز نيز مردم به اين نتيجه رسيده اند که براي رسيدن به اهداف واقعي انقلاب بايد به انقلاب برگرديم.

رضايي ادامه داد: انقلاب اسلامي تا کنون يک سري سنگرها را فتح کرده است اما در برخي سنگرها نيز در مقابل انقلاب مقاومت شده است. اقتصاد، کشاورزي، فناوري و علم سنگرهايي است که توسط انقلاب فتح نشده است. حال مسئوليت نيروهاي انقلاب اين است که انجايي که انقلاب فتح کرده را حفظ کرده و حرکت خود را براي فتح سنگرهاي ديگر آغاز کند.

وي تصريح کرد: دفاع و امنيت ما در حال حاضر بسيار پيشرفته است اما متاسفانه دشمنان انقلاب اجازه نمي دهند اقتصاد ما نيز مانند اين بخش ها پيشرفت کند و با تحريم ها جلوي آن را مي گيرند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: يکي ديگر از مسئوليت هاي ما جلوگيري از انحراف است. همچنين بايد نسل جديد را براي به عهده گرفتن مسئوليت هاي انقلاب آماده کنيم.

رضايي اظهار داشت: ما بايد يکبار ديگر جامعه ، صنعت و دانشگاه هاي کشور را انقلابي کنيم و بايد يک جبهه مردمي و انقلابي شکل گيرد. انتخابات آينده بايد نقطه آغاز بازگشت به اهداف انقلابي باشد.

وي خاطر نشان کرد: در انتخابات پيش رو هم بايد جبهه مردمي شکل گرفته، هم دولت انقلابي سرکار بياد و هم يک فرد انقلابي در راس کار قرار گيرد تا بتوانيم به اهداف مد نظر برسيم.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس